Eger Rallye 2011 - beszámoló

Népes mezőny gyűlt össze az első versenyre, itt még mindenkinek egyben volt az autója. Nem csak a rally I. II. osztály, hanem a Szlovák bajnokság és a rally túra versenyzői is rajthoz álltak.

A rendezés hagyott némi kívánnivalót maga után, nagyon sok volt az állás, a szünet. A péntek esti megnyitó ünnepségen rengeteg ember vett részt, talán az egész sorozatban ennek szokott lenni a legszínvonalasabb ünnepélyes megnyitója. Az is volt!
A Radó Rallye Team versenyző párosa (Radó István - Kovács Szilvia), már a megnyitón is közönség sikert aratott, mivel Pisti a riporternek szokásához híven munkája elismeréseként egy üveg jó Egri Bikavért ajándékozott a szlovák és a magyar versenyzők nevében, amit a Kiss Pincészetből "vételezett" (Eger-Szépasszony völgy).
Pisti az első napot már több 4 perc előnnyel zárta, amit köszönhet részben a 29 éves tapasztalatának is.
A versenyautó átesett egy fejlesztésen - inkább csak próbálkozáson -, a verseny előtt belekerült egy tolókerekes váltó, ami a leutazás előtt ki lett próbálva és sajnos elkezdte kidobálni a 2. és a 3. fokozatot, ezért Pisti ügy döntött, hogy nem kockáztat és berakatott egy teljesen utcai (12 éve jól működő) széria váltót, amiben még SPER sem volt... (nem döntött rosszul, mert akik verseny váltóval mentek, azoknak tönkre is ment)
Az első napi több mint 4 perc előnyt másnap csak be kellett osztani, így sikerült a versenyt a kategória első hellyel befejezni. Ezzel megnyerték a szlovák és a magyar értékelést is, így 4 kupával nőtt az eddig összegyűjtött serlegek száma (652-re).
Ami nagyon fontos eredmény, hogy a szlovák bajnokságban kiírták a csapatversenyt, így Radó Pistiék a Hondával - Igor Drotárral egy csapatban (Subaru WRC) - az első nap a csapatverseny első helyén végeztek a szlovák bajnok Béres Józsi előtt.

Elérhetőségeink

  • +36-20-2900-885
  • +36-20-9345-415
  • info@radosport.hu