Csapatvezetőnk: Radó István
1963. március 30.-án született Budapesten. Pisti már gyerek korában is vonzalmat érzett az autók és a sebesség iránt, így nem volt kérdéses, hogy életpályája milyen irányban induljon, műszaki iskolát végzett és 1981-ben autószerelő szakképesítéssel érettségizett. Nagy példaképe az Örökös Magyar Bajnok Ferjáncz Attila, valamint az akkori autóversenyző kortársai hatására szeretett bele az autósportba és 1983-ban ö maga is volán mögé ült, akkor elindult élete első rally versenyén és azóta is folyamatosan – immár 33 éve - versenyez és hazai és nemzetközi szinten egyaránt elismert, jeles képviselője az autósport Rally szakágának. Egyik utolsó képviselője, illetve példája a „klasszikus” versenyzőknek, vagyis azoknak a pilótáknak, akik a szakág ranglétrájának valamennyi fokát végigjárták és váltak profi versenyzővé.
1983-tól kezdve, húsz évesen eleinte túraversenyeken indult, majd 1986-tól kezdődően a hazai II. osztályú bajnokságokban vett részt, kezdetben Trabanttal, majd Zsigulival szerzett tapasztalatokat és ért el kiváló eredményeket. Első szakosztálya az ÁFOR Rallye Team volt. Hamarosan nagy csatákat vívott az akkori legjobbakkal, mint például Balatonyi Árpival és Kiss Ferivel akikkel rendszerint 1-2 mp különbségekkel versenyeztek. 1991-ben Ladával már abszolút 2. helyezést ért el a II. osztályban. Ettől az évtől a versenyzésbe Pisti a családot is bevonja, elkezdi tanítgatni feleségét Radóné Sisák Marikát és őt is versenyeztetni kezdi.
1992-től kezdődően már a Rally I. osztályban versenyez. Első N3-as Peugeot 205 autóját a kezdeti műszaki problémák sokasága miatt, saját maga kezdte el javítani és ha végigért egy versenyen, általában nyert is. Géposztályában több bajnoki címet is szerzett. Azóta minden autóját saját maga építi és szervízeli is.
1993-ban megszűnt az ÁFOR Rallye Team, sok kiváló versenyző helyzete bizonytalanná vált. Ám Radó Pisti felvállalta, hogy a vele hasonló szellemben és megszállottsággal rendelkező sporttársakat egy csapatba tömöríti, és RADÓ RALLYE TEAM néven megalapította saját sport egyesületét. 1994-től Bereczky Ákossal, a mezőny egyik legtapasztaltabb navigátorával kezdett versenyezni az A6 kategóriában egy Peugeot 205 autóval, amelyet Ákostól vásárolt. Ezután folyamatosan sikeres évek következtek. 1995-ben megnyerték az A6 kategóriát és F2-ben is abszolút 2. helyezést értek el. Ez az év már nemzetközi sikert is hozott, hiszen az EB futamnak számító Budapest Rallye abszolút 7. helyén értek célba.
1996-ban újabb technikával, egy Renault Clio Williams-szel indultak, mellyel minden befejezett versenyén Radó Pisti kategória 1. helyezett lett!
1997-ben ismét komoly előrelépés történt, a Radó-Bereczky páros gyári autóba ülhetett. A Lada Samara szülőhazájában tett látogatásról egy „A” kategóriás gépcsodával tértek haza. Az évadot elvileg támogatta a HungaroLada is, de gyakorlatban csak a nevüket adták hozzá. Az autó konstrukciós hibáit kár lenne tagadni, folyton eltört a féltengely és váltóproblémák is akadtak bőven. Radó István ennek ellenére nagyon jóízű, igazi bevállalós autózást mutatott be vele minden futamon.
1998- ban az igazi előrelépés egy Ford Escort Cosworth megvétele volt, amellyel „N4” kategóriában jeleskedett. Ettől az évtől rendszeresen indultak külföldi versenyeken is. Hatásos kezdésképpen megnyerik a Trayal Rallye EB-futamát, így Radó Pisti már egy Európa Bajnoki futam győztes címet is magáénak tudhatott!
1999-ben Rozsnyóban még a Forddal volt az EB futam abszolút 2. helyezettje. Ettól az évtől kezdődően minden szlovák futamon elindult, versenyautóját pedig Honda Civic VTi típusra állítja át. 1999-ben - és ezt követően minden évben - megnyeri a szlovák bajnokság N2 géposztály és az F2 csoport abszolút 1. helyezését.
Mindemellett a hazai N2 bajnokság 2. helyezését is bezsebelhette.
2000-ben a későbbi II. osztrályú bajnok Pálinkás Zsolt navigálásával a Magyar Bajnokságban az N2 géposztály 3. helyezését és a Szlovák Bajnokság N2 abszolút 1. helyezését is magukénak tudhatják. Ezen kívül Radó István alakított egy lány rally csapatot Lady Rally Team néven, így Radóné Sisák Marika és Benics Alexandra rajthoz állhatott a San Remo-i VB futamon, melyen Pisti csapatvezetőként is sikeresen bemutatkozott, hiszen a lányok 3 napon keresztül a 3. helyen autóztak
a népes kategóriában és nagy elismerést szereztek a világ híres versenyzői között!
2001- 2005: Az autó továbbra is a Honda. Ebben az időszakban a navigátorok váltják egymást Horváth Tibor, Nagy Sándor, Kerekes József (Joti), Holczer Dániel, Hoffer Zsolti is diktálta az itinert. Pisti ezekben az években a Szlovák OB és EB futamokon rendre abszolút 6-7. helyen ér célba. Minden évben Szlovák N2 abszolút bajnok, F2 bajnok lett, de mindemellett természetesen itthon is szerepel, több OB futamon indul és szerez dobogós helyezéseket az N2-es géposztályban.
2006 – napjainkig: Az autó maradt a jól bevált, megbízható Honda Civic VTI, de ettől az évtől kezdődően Pisti a Szlovák Bajnokságban indul, itthon csak néhány kedvenc versenyen (Eger Rallye, Salgó Rally stb.) áll rajthoz. De 2006-ban nemcsak nemzeti bajnokság váltás, hanem navigátor váltás is történt – Pisti magánéletében történt változások okán – az új és azóta állandósult navigátora, a kedvese Kovács Szilvia lett. A változás, hogy ezúttal női hang diktál a jobb oldalról, cseppet sem befolyásolta Pisti teljesítményét, sőt még talán jobban ösztönözte is! 2006-tól kezdődően a Radó – Kovács páros minden versenyen melyen rajthoz állt és amelyen célba ért, az N2 kategória első helyén végeztek! Minden évben kategória abszolút bajnokként zárták a versenyévadot a Szlovák Bajnokságban! A sikerszéria tehát továbbra is töretlen!
Annak ellenére, hogy a sok oldalú rally versenyző napjainkban már az 50-es éveit tapossa, lelkesedése és lendületessége továbbra is folyamatosan hajtja és fáradhatatlanul küzd a Rally sport egyre több emberrel történő megismertetéséért, a sport népszerűsítéséért és oktatásáért!
Az évek során Radó István számos hazai mini és amatőr rally versenyt rendezett, több az autósportot népszerűsítő rendezvényt szervezett és több, mint 15 éve már a fiatal feltörekvő tehetségeknek tanítja is ezt a sportot. Bár Pisti korábban is tanított már versenyzőket és sokakat vitt a dobogó legtetejéig, 2006 óta már folyamatosan kezdett az oktatással és az utánpótlás neveléssel is foglalkozni, melynek nyomán többek között például korábbi navigátoraiból is azóta szintén Rally I. osztályban szereplő, eredményes pilóta lett.
Az oktatásban szerzett tapasztalatok és sikerek és legfőképpen a sport iránti óriási érdeklődés arra ösztönözték a lelkes csapatvezetőt, hogy elindítson egy igazi rally tanodát, így 2008 -ban megnyitotta kapuit a Radó Rally-Suli, melynek keretében bárki kipróbálhat igazi versenyautókat, úgy, hogy közben -Radó István személyében- egy igazi profi rally pilótától vehet vezetéstechnikai leckéket és lesheti el a mester-fogásokat! István 2009-ben megalakított egy újabb lánycsapatot a Miss Rallye Team - et, valamint 2010-ben egy gyerek csapatot is Kinder Rally Team néven, így napjainkban már a legkisebbek, azaz a gyerekek is lehetőséget kaphatnak biztonságos körülmények között a versenyautó vezetésre, a rally sport fortélyainak elméleti és gyakorlati elsajátítására!